Η Μαρία Πετροπούλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Φοίτησε  στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο στο φιλολογικό τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής και ειδικεύθηκε στην κλασική φιλολογία. Έχει εκπονήσει διάφορες πανεπιστημιακές εργασίες στα Νέα και στα Παιδαγωγικά.  Έχει παρακολουθήσει ετήσια μεταπτυχιακά σεμινάρια στα παιδαγωγικά και στην ψυχολογία. Έχει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στο μάθημα της Έκφρασης – Έκθεσης σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου σε μεγάλα φροντιστήρια της Αθήνας και έχει διδάξει σε Πρότυπο Ιδιωτικό Σχολείο αλλά και σε σχολείο με μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

-Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια διδακτικής της έκθεσης.

-Συγγράφει άρθρα σε εφημερίδες («Το Βήμα», «Εφημερίδα των Συντακτών», στον διαδικτυακό ιστότοπο: http:wwwprotagon.gr, στην τοπική εφημερίδα: «Πατρίς» και περιοδικά(Σχεδία).

-Συμμετείχε σε Πανελλήνια συνέδρια παιδαγωγικού περιεχομένου(ως εισηγήτρια).

– Υπήρξε συνεργάτιδα Θερινών σχολείων.

Είναι συγγραφέας σχολικών βοηθημάτων  έκθεσης:

 

  1. «Τεχνικές- Έκφρασης», «Έκφραση –Έκθεση» για τη Γ Λυκείου εκδ. ΖΗΤΗ

 

  1. «Τεχνικές- Έκφρασης» – βιβλίο ασκήσεων για τη Γ Λυκείου εκδ. ΖΗΤΗ

 

  1. «Τεχνικές- Έκφρασης», «Έκφραση –Έκθεση» για τη Β Λυκείου εκδ. ΖΗΤΗ

 

e-mail: la.mare@hotmail.com

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  Άγαμος

ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ   Αυτοκινήτου

ΩΡΕΣ

  • Πρωϊνές – Μεσημεριανές
  • Μεσημεριανές – Απογευματινές
Σχόλια / Παρατηρήσεις
Αναλαμβάνω υπεύθυνα μαθητές Γυμνασίου – Λυκείου και υποψήφιους Πανελλαδικών εξετάσεων, προκειμένου να ανταποκριθούν επάξια στις απαιτήσεις του σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, καθώς και να εξοικειωθούν με το μάθημα της Έκφρασης – Έκθεσης που απαιτεί συστηματική επαφή με τον λόγο(προφορικό και γραπτό). Η επαρκής παροχή κατάλληλου υλικού(βιβλία, σημειώσεις, ενδεδειγμένη βιβλιογραφία), ο διαλογικός χαρακτήρας του μαθήματος, οι “ανοιχτού τύπου” ερωτήσεις, η έμφαση στην παράδοση, η επεξεργασία άρθρων και τέλος ο συνδυασμός όλων αυτών με τις νέες τεχνολογίες κινητοποιούν την αυτενέργεια του μαθητή, καλλιεργούν τη συνθετική(ολιστική) αντίληψη και τον οδηγούν αβίαστα στην ενίσχυση της κριτικής ικανότητας και στην εμπέδωση της γνώσης. Άριστοι συνοδοιπόροι σε όλη αυτήν την προσπάθεια θεωρώ πως αποτελούν οι ηθικές και συναισθηματικές αξίες διαδάσκοντα και διαδασκομένου. Η επιμονή, η υπομονή, το δημιουργικό πάθος, η διακριτικότητα και το χίουμορ.